Espresso aparat Intuition EA872A10

Verujte svojoj intuiciji

Espresso aparat Intuition EA872A10

Verujte svojoj intuiciji

KRUPS je u potpunosti proučio intuiciju. Vodeći vas jednostavnim putem, u potpunosti prilagođenom vašim potrebama, do savršene šoljice kafe, baš kakvu volite. Moderan interfejs nalik pametnom telefonu sa velikim ekranom na dodir, naprednim personalizovanim podešavanjima i intuitivnim svetlosnim indikatorima – sve u kompaktnom, praktičnom dizajnu. Jedino što je potrebno je da verujete svojoj intuiciji!

Ref: EA872A10

Opis

KRUPS Intuition Preference: Verujte svojoj intuiciji

Neka vas intuicija vodi do savršene šoljice kafe – svaki put. Sa KRUPS Intuition Preference aparatom za kafu, uživajte u savršenom ekstrahovanju i ekskluzivnoj Quattro Force tehnologiji u ovom naprednom aparatu za kafu koji obećava snažno iskustvo. Sa ekranom na dodir koji je najbolji u svojoj klasi i intuitivnim svetlosnim indikatorima omogućena vam je personalizacija i aparata i sačuvanih napitaka, i obezbeđen lak pristup vašim omiljenim napicima. Istovremeno, dizajn aparata, frontalno orjentisano održavanje i sistem protiv kapanja čine upotrebu veoma praktičnom. Sadrži integrisani One Touch Cappuccino sistem za svršenu penu i podesivi izlaz za kafu, za duže i kraće napitke. Provodićete manje vremena u čišćenju, a više u uživanju u kafi koju volite! 

Specifikacije

Opšte
Boja Boja slonovače
Garancija 2 godine
LED indikator
Odvojiva posuda za otkapavanje
Predefinisani recepti Espresso, espresso intens, kafa
Pritisak 15 bara
Snaga 1450 W
Uređaj sa ekranom (ekran)
Zemlja porekla Francuska
Tehnologija
Automatski ciklus dvostrukog mlevenja za dugu kafu (220 ml)
Automatsko isključivanje Ne
Broj crnih kafa pripremljenih istovremeno, ciklusi 2
Broj nivoa temperature 3
Dodatak za mleko
Kapacitet kolektora za korišćenu mlevenu kafu 9 kafa
Kapacitet rezervoara za kafu u zrnu 250 gr
Kapacitet rezervoara za vodu (L) 3 l
Maksimalno rastojanje između mlaznice za kafu i posude za otkapavanje 14 cm
Mlin za kafu Metalni konusni mlin
Odvojivi rezervoar za vodu
Parna mlaznica
Podešavanje količine Da
Podsetnik na uklanjanje kamenca Automatsko
Prekidač za uključivanje / isključivanje Da
Proces pripreme Automatsko
Program čišćenja Automatsko
Program ispiranja Automatski
Program ispiranja pribora za kapućino Automatski
Thermoblock sistem
Uklonjiva posuda za kapanje
Vidljiv nivo vode
Linija proizvoda INTUITION

Česta pitanja

Da, automatski espreso uređaj je fabrički kalibriran za tvrdoću vode nivoa 3, ali može biti rekalibriran kako bi odgovarao tvrdoći vode koja vam je dostupna. Kako biste utvrdili tvrdoću vode (0 = veoma meka, 1 = meka, 2 = blago tvrda, 3 = tvrda, 4 = veoma tvrda), potopite jedan od test-papirića koji su dostavljeni uz vaš uređaj u vodu koju koristite. Sačekajte 1 minut kako biste videli rezultat ili u suprotnom kontaktirajte vodovod. Takođe, možete kontaktirati gradsku upravu kako biste došli do ove informacije.
Jačinu kafe možete podesiti podešavanjem finoće mlevenja kafe.
 Kvalitet vode ima veliki uticaj na kvalitet ukusa kafe. Kamenac i hlor mogu uticati na ukus napitaka.
Kako biste sačuvali sve nijanse ukusa, preporučujemo vam da koristiti vodu sa česme (domaću pitku vodu) i Claris Aqua filter ketridž ili flaširanu vodu sa postotkom suve materije 800mg/L (vidite etiketu na flaši).
Takođe ne zaboravite da uklonite kamenac ukoliko vas uređaj obavesti.
Naslage kamenca se prirodno formiraju u aparatu za kafu. Redovno uklanjanje kamenca štiti aparat za kafu i produžava mu radni vek. Takođe, pomaže u održavanju konstantnog kvaliteta kafe. Kamenac može trajno promeniti radne performanse aparata.
Vaš aparat je opremljen brojačem i automatski će vas upozoriti kada je neophodno uklanjanje kamenca nakon određenog broja korišćenja pare/vruće vode i u skladu sa parametrima kao što su upotreba, tvrdoća vode itd.Nije neophodno uklanjati kamenac  mimo automatskog upozorenja koje šalje aparat.
Pratite uputstva u svom priručniku da biste videli kako se uklanja kamenac na vašem aparatu. Preporučujemo da uklonite kamenac odmah nakon što vam aparat to signalizira i da koristite sredstvo za uklanjanje kamenca koje je savršeno adaptirano i testirano za uklanjanje kamenca, a koje nije agresivno i neće oštetiti aparat. Nije neophodno uklanjanje kamenca mimo upozorenja koje vam daje aparat.
Nakon određenog broja napravljenih napitaka važno je očistiti i odmastiti čitav cevni sistem uređaja sa tabletom za čišćenje kako bi se očuvao ukus i kvalitet napitaka.
Uređaj je opremljen posebnim programom za čišćenje i automatski će vas obavestiti kada je čišćenje neophodno u zavisnosti od nekoliko parametara: vaše upotrebe, tvrdoće vode, itd.
Savetujemo vam da uređaj očistite čim se pojavi upozorenje i da koristite tablete čija je doza savršeno prilagođena i testirana od strane našeg tima kako bi delovale efikasno, bez bilo kakvog rizika od oštećenja unutrašnjih komponenti uređaja.
Vaš uređaj ima jedinstven dizajn koji koristi hidrauliku kako bi napravio savršenu kafu.

 Dizajn omogućava cevnom sistemu kafe ispiranje pod pritiskom i automatsko sušenje nakon svakog ciklusa, što je garant savršene higijene.

Ovaj jedinstven sistem:
  • Osigurava da nema ostataka vode unutar sistema uređaja, ograničavajući stvaranje kamenca i omogućavajaću dugotrajan rad. Nakon svake upotrebe možete videti da ima ostataka vode u posudi za kapljevinu, što je u vezi sa ovim automatskim ispiranjem/sušenjem.
  • Smanjuje potrebu za čišćenjem i održavanjem na minimum, omogućavajući vam užitak u kafi bez muke.
Posudu za kapljevinu
 Posuda za kapljevinu služi da sakupi vodu i kafu koja kaplje iz uređaja tokom ili nakon rada. Važno je da uvek bude na mestu i da je redovno praznite. Iz higijenskih razloga, preporučujemo da svakodnevno praznite i čistite posudu, ostavljajući je da se osuši na vazduhu pre no što je vratite na uređaj. Kada su plovci u gornjoj poziciji, to označava da je vreme za pražnjenje.

Posuda za skupljanje mlevene kafe
U posudu za skupljanje mlevene kafe se skladišti upotrebljena mlevena kafa. Iz higijenskih razloga preporučujemo da čistite posudu topom vodom i sredstvom za čišćenje svaki dan, ostavljajući je da se osuši pre no što je vratite na uređaj.

Uređaj će vas upozoriti kada je neophodno da ispraznite posudu.
 Možete je prazniti i češće, ali kada je uređaj uključen vratite posudu na mesto kako bi uređaj zabeležio pražnjenje.

Važno:
•  Neredovno pražnjenje posude za iskorišćenu kafu može oštetiti vaš uređaj.
• Nemojte stavljati posudu u mašinu za sudove.

Rezervoar za vodu
Kako biste očuvali aromu kafe, ali i iz higijenskih razloga, preporučujemo da koristite svežu vodu, svakodnevno čistite rezervoar toplom vodom i sunđerom, kao i da osušite rezervoar na vazduhu pre no što ga vratite na uređaj.

Posuda za zrna kafe
Zrna kafe mogu ostaviti masne naslage na zidovima posude, što može uticati na kvalitet kafe. Kako biste sačuvali aromu, ali i iz higijenskih razloga, preporučujemo da posudu očistite čistom, mekanom i suvom krpom svaki put pre no što je napunite.

Važno: Nemojte prati posudu vodom. Prisustvo vode u posudi za zrna kafe može oštetiti uređaj.
Preporučujemo da pokrenete čišćenje kamenca samo kada vas uređaj obavesti da je to neophodno. Tako će se izbeći oštećenje komponenata koje možda nisu zahvaćene kamencem.

 Ukoliko broj napravljenih napitaka nije veliki tokom prvih meseci upotrebe, uklanjanje kamenca neće biti neophodno i nećete biti u mogućnosti da ručno aktivirate uklanjanje kamenca unapred (tj. bez obaveštenja uređaja).
 Nakon određenog broja napravljenih napitaka, ručno pokretanje čišćenja će biti omogućeno (u zavisnosti od modela uređaja).
Ne morate pokrenuti program čišćenja istog trenutka, ali treba to da učinite u doglednom periodu.
Ukoliko je čišćenje odloženo, upozorenje će ostati na ekranu uređaja sve dok se čišćenje ne sprovede.
Claris ketridž se mora zameniti nakon približno 50l upotrebljene vode ili makar na svaka 2 meseca. U zavisnosti od modela uređaja koji posedujete, uređaj vas može obavestiti kada je vreme za zamenu.
Može se dogoditi da ne dobijate poruke upozorenja ako ne koristite mnogo paru/vruću vodu. Vaš aparat poseduje brojač i automatski upozorava kada je neophodno da uklonite kamenac iz aparata prateći broj korišćenja pare/tople vode i u skladu sa drugim parametrima kao što su upotreba aparata, tvrdoća vode...
Ne koristite aparat. Da izbegnete bilo kakvu opasnost, zamenite kabl u ovlašćenom servisu.
Ovo se može desiti iz više razloga:
• Nema vode u rezervoaru; napunite ga,
• Rezervoar nije pravilno ubačen; čvrsto pritisnite rezervoar,
• Filter je zapušen; kafa je previše sitno mlevena. Očistite držač filtera i pokušajte sa krupnije mlevenom kafom,
• Pumpa nije pripremljena; pogledajte u uputstvu kako da je pripremite,
• Nakupio se kamenac u aparatu; očistite ga,
• Claris kertridž filtera je zamenjen, ali nije pripremljen; pogledajte u uputstvu kako da ga pripremite.
Aparat će se automatski ponovo pokrenuti kada se vrati struja i biće spreman za novi ciklus.
Uverite se da se nije prepunila pregrada za kapljanje i ispraznite je ako je potrebno.
Proverite da li je pregrada za kapljanje pravilno postavljena.
Uverite se da mlaznica za paru nije blokirana.
Nakon što isključite uređaj i sačekate da se ohladi: očistite i otpušite sve otvore mlaznice pomoću igle koju ste dobili.
Otpušite otvor potporne cevi mlaznice za paru pomoću igle.
Izvadite ketridž Claris.
Izvadite filter za vodu ako ga aparat koristi. Ako to ne reši vaš problem, okrenite taster za finoću mlevenja udesno da biste podesili krupnije mlevenje (može da zavisi od vrste kafe koja se koristi).
Pokrenite jedan ili više ciklusa ispiranja.
U slučaju nekoliko uzastopnih korišćenja nekoliko kapljica može da izađe iz mlaznice za paru.
Proverite podešavanja temperature za izabranu kafu i promenite ih po potrebi.
Zagrejte šolje tako što ćete ih isprati vrućom vodom da biste izbegli „temperaturni šok” korišćenjem hladnih šolja.
Dobijena kafa će biti još boljeg kvaliteta.
Proverite da li je rezervoar ispravno namešten na uređaju.
Uverite se da magnetni plovak u rezervoaru za vodu može slobodno da se pomera.
Isperite rezervoar i očistite ga od kamenca po potrebi.
Okrenite taster za finoću mlevenja nalevo da biste dobili sitnije mlevenu kafu. Izvadite ketridž Claris.
Podešavanja mlevenja menjajte samo dok mlin radi.
 Proverite da li ima kafe u posudi za zrna kafe, kao i da li je posuda pravilno postavljena. Izbegavajte upotrebu uljaste, karamelizovane ili kafe sa dodatim ukusom. Možete napraviti napitak koristeći dva ciklusa uz upotrebu funkcije 2 šoljice. Možete podešavati finoću mlevene kafe tako što ćete podesiti rotirajuće dugme koje se nalazi na posudi za zrna kafe.
Proverite da cevčica koja je potopljena u mleko nije zapušena. Takođe proverite da li je fleksibilna tuba pravilno udenuta u dodatak kako bi se izbeglo usisavanje vazduha. Nakon što ugasite svoj uređaj i ostavite ga da se ohladi, odblokirajte izlaz Kapućino dodatka. Podsećamo vas da se ovaj dodatak mora očistiti nakon svake upotrebe.
Većina zvukova koje aparat proizvodi stvara mlin. Otuda je normalno čuti zvuk tokom mlevenja kafe. Nekada se pak strano telo nađe u mlinu. U tom slučaju ispraznite posudu za zrna kafe i usisajte površinu nadomak mlina. Preporučujemo upotrebu kvalitetnih zrna kafe kako bi se produžio vek trajanja integrisanih točkova mlina. Ukoliko uređaj i dalje stvara neuobičajan zvuk, preporučujemo da kontaktirate korisnički servis. 
Uređaj je opremljen senzorima koji automatski očitavaju i kontrolišu količinu zrna i vode.

Intuitivni svetlosni indikator iznad posude za kapljevinu će sijati u crvenoj boji i obaveštenje će se pojaviti na ekranu sa molbom da napunite posudu za zrna ili rezervoar za vodu.

Nakon što napunite rezervoar, pritisnite OK kako biste nastavili pripremu napitka.




Nakon što ste ispratili sve radnje navedene u uputstvu za upotrebu, proverite da li je problem u utikaču tako što ćete probati da uređaj priključite u neki drugi utikač. Ugasite uređaj i isključite ga iz struje, sačekajte 1 minut i ponovo ga pokrenite. Ukoliko i da dalje ne radi, nemojte pokušavati da rasklopite uređaj i da ga sami popravite, već ga odnesite u licencirani servis.
Moraju se prethodno izvršiti nekoliki ciklusi pravljenja kafe kako bi svetla upozorenja počela da funkcionišu. Ukoliko ste izveli nekoliko ciklusa bez zrna kafe, sve što treba da uradite je da sipate zrna u posudu i sprovedete 2 ili 3 ciklusa kako bi funkcija počela da radi.
Zrna Arabica kafe daju najbolji ukus i prirodno sadrže mali procenat kofeina. Eksperimentišite različitim vrstama kafe, mešavinama i različitim stepenima pečenja da pronađete ono što najviše odgovara vašem ukusu. Generalno, što je kafa više pečenija, ukus je jači. Blago pečena kafa razvija mnogo različitih aroma i rezultira kafom koja je istovremeno i blaga i puna arome — kao kod pravih „kafedžija“! Odlična kafa treba da bude blago pečena da bi pokazala svo bogatstvo, suptilnost i kompleksnost ukusa. Izbegavajte izuzetno prepečenu kafu, jer je ona masnija i može da zapuši aparat. Proverite da slučajno u kafi nema kamenčića koji takođe mogu da oštete aparat. Nikada nemojte da koristite instant ili mlevenu kafu.
Najbolji način da produžite rok trajanja kafe u zrnu je da je stavite u hermetički zatvorenu posudu i odložite u frižider. Na taj način možete da je čuvate 3 meseca.
Odlika prave espreso kafe je krem koji se stvara pod pritiskom u aparatu dok se kafa pravi. Pritisak se meri u barima (od 1,5 do 19) tako da što je veći pritisak u barima, krem espreso kafe je bogatiji i gušći.
Vaš aparat sadrži vredne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Idite u odeljak „Dodaci“ na veb lokaciji da biste jednostavno pronašli sve što vam je potrebno za proizvod.
Pronađite detaljnije informacije u odeljku Garancija na Internet stranici.
Espreso ima jaču aromu od „normalne” kafe.
Ustvari, espreso može da se prepozna po bogatoj aromi i kremastoj peni na površini šoljice.
Za to je potreban pritisak od 15 bar (koji mogu da postignu samo mašine za espreso), voda zagrejana do 90-92 °C i fino mlevena i precizno izmerena kafa (7 g po šoljici).
Ne. Ovi aparati su posebno dizajnirani u odnosu na vrstu kafe koju koriste.
Ako ste upotrebili pogrešnu vrstu kafe, skinite pregradu i napunite je odgovarajućom vrstom.
Ako mislite da jedan deo nedostaje, pozovite Centar za potrošačke usluge, a mi ćemo vam pomoći da pronađete odgovarajuće rešenje.